سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

1 ـ مرحوم آیة الله العظمى بروجردى بعد از اینکه کتاب نهایة التقریر که تقریرات بحث صلاه ایشان است توسط آیة الله العظمى فاضل لنکرانی نوشته شد، تصریح به اجتهاد ایشان در سن 25 سالگى  نمودند....

2 ـ مرحوم آیة الله العظمى سید مصطفى خوانسارى که خود از اکابر و بزرگان حوزه بودند در اواخر حیات آیة الله العظمى گلپایگانى  تصریح به اعلمیت معظم له نموده و به بسیارى از بزرگان در مسأله تقلید فرمودند که به ایشان مراجعه نمایید.

3 ـ مرحوم آیة الله تقدیرى که از مدرسین بحث خارج در حوزه علمیه ولى عصر خوانسار بودند معتقد به اعلمیت ایشان بودند.

4 ـ آیة الله آقاى اهرى که امروزه یکى از بزرگان علماء تبریز است و از شاگردان بزرگ آیة الله بروجردى است معتقد به اعلمیت معظم له است.

5 ـ موجب آنچه که براى ما نقل شده آقاى دکتر سید عبدالهادى الفضلى که از بزرگان علماء حجاز است قائل به اعلمیت ایشان است.

6 ـ جامعه محترم مدرسین حوزه معظم له را با اکثریت آراء به عنوان اولین نفر معرفى نموده است. برخى از اعضاء جامعه مانند آیة الله مشکینى و آیة الله خرازى تصریح نمودند که ذکر اسامى در اعلامیه به ترتیب آراء مى باشد و اکثریت آراء خود یکى از قرائن براى ترجیح مى باشد.

7 ـ کتاب هاى علمى و استدلالى معظم له بهترین گواه بر این امر است موسوعه فقهیه ایشان که شرح بر تحریر الوسیله امام خمینى است. و بیش از 26 جلد آن به چاپ رسیده و یکى از کتابهاى مهم در حوزه هاى مقدسه علمیت است.




برچسب ها : سخن روز
نویسنده خادم مسجد در پنج شنبه 86/3/31 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم