سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به این سوال که " دیوانگان جدید" چه کسانی هستند، گفت :" کسانیکه دارای دیدگاههای افراطی هستند و می گویند که تنها راه حل، اعمال اراده از طریق زور است.

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز طرفداران اقدام نظامی علیه ایران را "دیوانگان جدید" خواند که دارای دیدگاههای افراطی هستند.

محمد البرادعی مدیر کل آژانس در گفتگو با رادیو بی بی سی خاطر نشان کرد : سیاست غرب برای دور نگاه داشتن ایران از توانایی غنی سازی یک سیاست منسوخ و بلااستفاده است ، زیرا ایران هم اکنون این فناوری را در اختیار دارد.

وی همچنین درباره " دیوانگان جدید" به علت حمایت آنها از اقدام نظامی به منظور متوقف کردن برنامه هسته ای ایران هشدار داد و گفت که نمی خواهد جنگ دیگری را شبیه به عراق شاهد باشد.

البرادعی پیش از این نیز گفته بود : "باید به ایران اجازه داد بخشی از فعالیتهای غنی سازی اورانیوم خود را حفظ کند"، که اظهاراتش سبب خشم کشورهای غربی شد.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین اعلام کرده بود : جامعه بین المللی باید نهایت تلاش خود را برای گفتگوی جامع با ایران انجام دهد.

 




نویسنده خادم مسجد در پنج شنبه 86/3/17 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم