سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

نماز عید فطر در نمایشی عظیم از اتحاد و همدلی، به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه و مسلمانان ایران اسلامی بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدند.همزمان با عید سعید فطر و در پایان ماه مهمانی خدا، مسلمانانی که یک ماه را در پاسخ به ندای حق، در مبارزه با نفس تلاش کرده و جهت خداجویی و کسب فضایل الهی فعالیت کردند، با حضور در مصلای تهران در صفوفی به هم فشرده نماز عید را به شکرانه نعمتهای خدایی اقامه کردند .

امروز شعار تکبیر، تحمید و تقدیس در ایران اسلامی طنین انداز شد و ندای یکپارچه مسلمانان نوای حیات بخش توحید را به گوش جهانیان رساند.

وقت نماز عید فطر از اول آفتاب تا ظهر است ، این نماز دو رکعت است، رکعت اول پنج و رکعت دوم چهار قنوت دارد.

نماز عید فطر یکی از اجتماع های بزرگ عبادی است که در طول تاریخ اسلام مورد توجه خاص برای روشنگری اذهان عمومی و هشدار در مورد توطئه ها و دسیسه های دشمنان بوده است .

نماز وحدت بخش عید فطر بستری برای بیان وقایع روز و سیاستهای تفرقه افکنانه دشمنان اسلام و مسلمانان است، این فرصت در ایران اسلامی به درستی مورد توجه و بهره برداری قرار می گیرد .

در جشن بازگشت به خویشتن و سپاس از خالق هستی، مسلمانان روزه دار مبلغی را به عنوان فطریه پرداخت می کنند، که در فقرزدایی از جامعه و تأمین نیازهای اقشار کم درآمد بسیار مؤثر است .

از این درآمد علاوه بر رفع مشکلات مالی، می توان برای تقویت باورهاى دینى و اعتقادات مسلمانان ضعیف الایمان استفاده کرد و کسانى را که در معرض شبهات و وسوسه‏هاى دشمنان قرار دارند نجات داد.




نویسنده در چهارشنبه 87/7/10 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم