سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

                            

 

مردم عزیز و شریف جیرفت و عنبرآباد و ملت عظیم الشأن و جلیل القدر ایران اسلامی،  بابت اعتماد 12 ساله شما، در آخرین سه شنبه مجلس هفتم، از همه شما بندگان خوب خدا حلالیت طلبیده و امید گذشت دارد، زیرا نمایندگی مجلس «حق الناس» است و چنانچه مردم نگذرند و حلال نکنند قطعاً و یقیناً خداوند غفار و جبار هم از تقصیرات و قصورات امثال گوینده نخواهد گذشت و ایضاًً به نمایندگان دوره هشتم همه خیر مقدم گفته و برایشان موفقیت آرزو دارد.

         نکته بعدی که لازم می داند تقدیم بدارد این است که مقاومت جانانه و دفاع مردانه شما از جمهوری اسلامی ایران که خونبهای شهیدان والامقام است، تاکنون نظام مبارک اسلامی را شر اشرار شریری چون آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل محافظت فرموده است، برای تدوام و استمرار این نظام مقدس که ریشه در خون به ناحق ریخته شهداء دارد. خصوصاً در شرایط بسیار سخت فعلی، حمایت، همراهی و پشتیبانی شما ملت رشید و مقاوم را بیش از پیش نیاز است، انتظار است به رغم مشکلات عدیده معیشتی که وجود دارد و غول تورم ادامه زندگی روزمره را با سختی جدی روبرو ساخته است، چنان بگوئید، بنویسید و بروید که حتی برای یک لحظه هم افکار خاص شیطانی در ذهن علیل و فقیر شیطان بزرگ و همدستان جنایتکارش پدید نیاید.

         مطلب سومی که لازم است عرضه بدارد عبارت است از یک پرسش بسیار مهم از مقامات مربوط میراث فرهنگی، که بالاخره تکلیف ششصد هزار تا یک میلیون قطعه قیمتی تاریخی قاچاق شده از مناطق باستانی جیرفت، به کجا انجامید و چرا قاچاق شدند، قاچاقچیان آنها کیانند، از کدام مرز هوایی و زمینی خارج شدند؟ آیا سرپرست تیم کاوش مناطق باستانی جیرفت که از اول ماجرا و سال های سال است که بر همه چیز مربوط به میراث فرهنگی هشت هزار ساله جیرفت مسلط است، در قاچاق اشیاء قیمتی و یا مقابله با غارت آنها، نقشی داشته است یا خیر؟

         در این بخش ضمن تشکر از جناب آقای مهندس میرحسین موسوی که پول بسیار کلانی از بیت المال را هزینه «همایش تمدن جیرفت» کردند و اگر پیگیری و سماجت این نماینده مجلس نبود اسم همایش هم چیز دیگری می شد  عرض می‌کنم. براستی آیا ان همایش منفعت دیگری به غیر از تطهیر آن مارکسیست مشهور اخراجی از دانشگاه تهران به دلیل عدم صلاحیت علمی، داشت ؟! آیا حرف تازه ای که قبلاً درباره تمدن جیرفت بیان نشده باشد که  مفاد آنها در پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی zadsar.ir جمع آوری نشده باشد، وجود داشت؟!

         جناب آقای مهندس میرحسین موسوی به چه دلیل آقایان کارنما و طه از یک مارکسیست معروف که هرگز مارکسیست بودن خود را تکذیب نکرده است، حمایت می کنند؟ الله اعلم و خودشان باید پاسخگو باشند و از آن دو توقعی نیست، اما شما چرا، شبکه های مختلف صدا و سیمای تهران  و کرمان شما چرا، استاندار کرمان شما چرا، چرا می بایست شماها همه با این طلبه بسیجی که بعنوان نماینده مجلس چندین مطلب مهم را مطرح کرده است، اینچنین مبارزه کنید و ادعای او را که هرگز تاکنون کسی پاسخ نداده است، در هیاهوی «همایش ها» و مصاحبه و امثالهما محو کنید. بنده مدعی بوده ام که «کیهان» مستنداً، مارکسیست بودن این شخص را در 18/3/83 بیان کرده است و تاکنون تکذیب نشده است، پس چرا او در نظام جمهوری اسلامی اینچنین مورد توجه و اکرام است.

2- این فرد قصد دارد به جای اسم مبارک جیرفت، یک نام مجعول که ضد تاریخ و علم و منطق است، قالب کند و نام جیرفت باستان و هشت هزار ساله را محو نماید که هر جیرفتی باید از این غصه دق کند و به این مهم اعتراض نماید.

3- جریان ششصد هزار تا یک میلیون قطعه اشیاء قیمتی غارت شده از منطقه را که رئیس وقت دادگاه انقلاب جیرفت، کتباً ادعا کرده است، چگونه غارت شد و در این کار سرپرست تیم کاوس چه نقشی را ایفا کرده است؟

جناب آقای مهندس میرحسین موسوی، لطفاً دستور بدهید که یک همایش داخلی و خارجی هم راجع به هنر کم نظیر قاچاقچیان ششصد هزار تا یک میلیون قطعه قیمتی و تاریخی جیرفت تشکیل بشود و آنان را شناسایی و معرفی نمایند که برعکس همایش اخیر، مهم، جدید و مفید فایده است.

         از صدا و سیما خواهش می کنم که بعد از این هرگز از اسم مجعول این سرپرست تیم کاوش که با اهداف سیاسی به آن را بکار می رود، بجای نام مبارک تمدن جیرفت استفاده نفرمائید.

         میراث فرهنگی لطفاً شر این آدم را از منطقه باستانی جیرفت کم و کوتاه بگردانید.

         از جناب آقای رئیس جمهور محترم هم درخواست دارم که نسبت به تهیه لایحه استان شدن جنوب کرمان به مرکزیت جیرفت مجدداً دستورلازم را به وزارت کشور صادر کنید جریان پیدنکوئیه هم به خیر و خوبی تمام شده است که ذکر می گردد.

در خصوص مردم پیدا شده‌ی پیدنکوئیه که بنده آنان را مثل غارنشینان تشبیه کردم و نه غارنشین، مطالب بسیار مهمی وجود دارد که انشاءا... روز دوم خرداد که دومین سالگرد پیدا شدن آنان و الطاف بزرگ جمهوری اسلامی درباره مردم آنجا می باشد، بیان خواهم کرد. (لطفاً اینجا را کلیک کنید) .

جناب آقای رئیس محترم مجلس ضمن تشکر عرضه می دارد که این نماینده مجلس 4 سال راجع به توجه بیشتر به کارمندان محترم مجلس تذکر داد و استدعا کرد که مورد توجه قرار نگرفت، حالا درخواست دارد که اگر در مجلس بعدی انشاءا... رئیس بودید لطفاً به کارمندان مجلس توجه کنید.

منبع




نویسنده خادم کوچک در یکشنبه 87/4/2 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم