سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

کتاب «پرتوی از سیره، فضایل و شاخص‌های حکومتی پیامبر اعظم(ص)» برگرفته از بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توسط «امیرحسین کاوه» و «مرتضی شهریاری» منتشر شد.

این کتاب از 10 فصل تشکیل شده است: مروری بر زندگی و خصوصیات اخلاقی پیامبر اعظم(ص)، بعثت پیامبر اعظم(ص) و برکات آن، هجرت پیامبر اکرم(ص) به یثرب و فرآیند ایجاد مدینه‌النبی، روش حکومت و شاخصه‌های نظام پیامبر اعظم(ص)، مبارزات، جنگ‌ها و دعوت‌های پیامبر اعظم(ص)، قرآن و پیامبر اکرم رحمت‌ للعالمین، اهل بیت پیامبر اکرم(ص)، دشمنان پیامبر اعظم(ص)، جمهوری اسلامی ایران کشور رسول خدا(ص) و مسئولیت مسلمانان نسبت به پیامبر اعظم(ص).
در بخشی از این کتاب از قول مقام معظم رهبری آمده است: «عزیزان من، مسلمانان دنیا زیر نام نبی اکرم(ص) راحت‌تر و سهل‌تر از همه چیز می‌توانند متحد شوند. این خصوصیت آن بزرگوار است. من بارها عرض کرده‌ام که آن بزرگوار مجمع و ملتقای عواطف مسلمان‌ها است. مسلمان به پیغمبر خود عشق می‌‌ورزد. خدایا تو شاهدی که دل‌های ما، مالامال از محبت پیغمبر است، از این محبت باید استفاده کرد. این محبت، راهگشا است. امروز مسلمان‌ها به اخوت و برادری احتیاج دارند. امروز شعار انما المؤمنون اخوه فاصلحوا بین اخویکم از همیشه جدی‌تر است.»
کتاب «پرتویی از سیره، فضایل و شاخص‌های حکومتی پیامبر اعظم(ص)» با 186 صفحه و قیمت 1500 تومان توسط «معاونت فرهنگی حوزه مرکزی سپاه» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. / فارس




نویسنده خادم مسجد در جمعه 86/3/4 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم