سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه
خبرگزاری مهر : انگشت نشانه مردم ایران که در طول سالیان گذشته هر سال یکبار رنگ انتخاب گرفته است از صبح امروز رنگ انتخابی دیگر را به خود گرفته است.

به گزارش مهر، مردم ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور از آغازین ساعات انتخابات با حضور در پای صندوقهای رای نوید انتخابات پرشور دیگری را دادند.

مردم در استانهای مختلف و مسئولان پیشاپیش مردم پای صندوقهای رای حاضر شده اند تا اثبات کنند که ایرانی در هیچ شرایط هویت و ملیت و دفاع از آرمانهای کشورش را از یاد نمی برد.

آذری زبانان با غیرت در استانهای "آذربایجان شرقی"، غربی و اردبیل پای صندوقهای رای حاضر شده اند تا فارغ از هر گونه دغدغه ای به انتخاب بپردازند. در این استانها شعب ویژه بانوان، شعبه ویژه اقلیتهای مذهبی و شعب روستایی برای نقاط صعب العبور از نکات جالب توجه است.

کاندیداهای "آذربایجان غربی" برای تصاحب ? ???کرسی نمایندگی در ? ??حوزه انتخاباتی استان رقابت دارند.حدود 65 درصد واجدان شرایط رای دادن در آذربایجان شرقی در انتخابات 24 اسفند شرکت می کنند.

در "اردبیل" نیز 77 داوطلب تائید صلاحیت شده برای  کسب هفت کرسی مجلس شورای اسلامی باهم رقابت می کنند.همچنین 795 هزار و 117 نفر از جمعیت یک میلیون و 222 هزار نفری استان اردبیل واجد شرایط رای دادن هستند.

مردم پایتخت فرهنگی ایران "اصفهان" نیز پابه پای دیگر مردم کشور در پای صندوقهای رای حاضر شده اند. امروز آفتاب اصفهان پررنگ تر از هر روز است و در نگاه اصفهانیهای سخت کوش دقت برای یک انتخاب شایسته موج می زند.

مردم "ایلام" پهلو گرفته در کنار عروس زاگرس، بی توجه به همه مشکلات و کاستی های و در هوایی که در استان آنها چهار فصل است پای صندوقهای رای آمده اند تا نمایندگانی برگزینند که از بار مشکلات آنها بکاهد.

"بوشهر"ی های خونگر در کنار عظیم ترین میادین گازی جهان و در فضایی آغشته به رنگ ملیت همپای دیگر مردم ایران رنگ انتخاب به انگشت خود زدند .

در شهرستانهای استان "تهران" و پایتخت همواره سرافراز ایران نیز انتخابات حال و هوایی جذاب دارد. در این مناطق حضور گسترده مردم جالب توجه است اما مرکز توجه مردم حضور مسئولان ارشد و بلند پایه و چهره های شاخص کشور در انتخابات است.

"چهارمحال و بختیاری" نیز مانند دیگر نقاط کشور تب انتخابات گرفته و مردم با لباسهای محلی خود حضوری پرشور را در انتخابات ثبت خواهند کرد. از نکات قابل توجه در انتخابات این استان صندوقهای ویژه عشایر است که به صورت سیار به محل استقرار عشایر غیور منطقه می رود.

در پایتخت مذهبی ایران و در استان "خراسان رضوی" نیز حال و هوای انتخاباتی شهر را فرا گرفته است. بزرگترین کلانشهر مذهبی جهانی با رقابت گروههای مختلف فضایی کاملا انتخاباتی به خود گرفته است. شهرستانهای این استان پهناور نیز آماده خلق حماسه ای پرشور شده اند. 3 میلیون و 725 هزار و 691 نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن در هشتمین دوره انتخابات مجلس هستند.

در "خراسان جنوبی" شور انتخاباتی حاکم است و مردم با حضور در پای صندوقهای رای تعلق خاطر به کشور و نظام اسلامی خویش را نشان داده اند.

"خراسان شمالی" نیز غرق در شور انتخابات است. مردم استان خراسان شمالی از بین نامزدهای انتخاباتی چهار نفر را به عنوان نماینده خود در مجلس هشتم انتخاب می کنند. 500 هزار نفر در استان خراسان شمالی واجد شرایط اخذ رای در هشتمین دوره انتخابات مجلس هستند.

مردم خونگرم و شهید پرور "خوزستان" با قومیت های مختلف حضوری تحسین برانگیز در شعب انتخاباتی دارند. مردم این خطه از لر، عرب، اهوازی و عشایر در شور انتخاباتی غرق شده اند و فضای شهرهای استان کاملا انتخاباتی است.

مردم ولایتمدار "زنجان" نیز همپای مسئولان خویش در انتخابات حاضر شده اند تا با چاقوی غیرت دست و زبان بیگانگان را یک بار دیگر کوتاه کنند. در این استان 68 داوطلب برای کسب پنج کرسی نمایندگی با هم رقابت می کنند. تعداد افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس هشتم در استان زنجان بیش از 600 هزار نفر است که بیش‌ از 370 هزار نفر این افراد شهری و بقیه روستایی هستند.

مردم "سمنان" نیز در چهار شهرستان استان و سمنان انگشتان خود را رنگ انتخاب کرده اند و استان برای خلق حماسه ای بی نظیر آماده می شود. مردم شهرستانهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار فردا با حضور در پای صندوقهای رای برگ زرین دیگری در افتخارات حضور مردم استان سمنان در صحنه های مختلف ثبت می کنند و از میان 38 داوطلب نمایندگی مجلس هشتم چهار نماینده به بهارستان می فرستند.

در "سیستان و بلوچستان" و در دیار پارسایان و زاهدان مردم زهد پیشه و دردمند استان حضور انگیزشی در انتخابات دارند چرا که امید دارند نمایندگانی به مجلس بفرستند که از آلام آنان بکاهد.

مردم دیار "فارس" در 25 شهرستان استان با حضور گرم در انتخابات قصد دارند نام فارس را بار دیگر در تاریخ ایران اسلامی ثبت کنند. طبق آخرین آمار سازمان ثبت احوال در استان حدود دو میلیون و 688 هزار و 555 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.استان فارس 18کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در اختیار دارد. بر اساس آمار موجود در ابتدا زمینه رقابت 332 نفر در سطح استان فارس فراهم شد که چندی پیش 16تن از داوطلبان از ادامه رقابت انصراف دادند.

ساکنان غیور و غیرتمند استان "قزوین" نیز از صبح امروز با حضور در شعب اخذ رای آماده خلق حماسه ای پرشور هستند. قزوینی ها با لطافت اشعار عارف قزوینی و صلابت الموت آماده حضوری گرم شده اند تا برترینهای استان خود را به مجلس بفرستند.

مردم ساکن در مهد پرورش و گسترش دین اسلام "قم" پرشور از همه جا در انتخابات حاضرند. فضای مذهبی و اعتقادات عمیق مردم این استان اجازه هر فتنه و دسیسه ای در مورد استان قم را از دشمنان سلب کرده است.از ابتدای ثبت نام کاندیدا، 90 نفر در استان قم ثبت نام کردند که در نهایت 45 نفر تأیید صلاحیت شدند.پس از تأیید صلاحیت این افراد هفت نفر از کاندیداتوری استعفا دادند وهم اکنون 38 نفر در استان قم برای تصدی سه کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در "کهگیلویه و بویر احمد" ساکنان کهگیلویه و بویراحمدیهای دلیر فارغ از هر گونه قومیت و نژاد به انتخاب می پردازند تا پایبندی خود را به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر اثبات کنند. آنان در تمام صحنه های دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام حماسه سازی کردند به طوریکه درصد مشارکت مردمی در دوره های مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان در دور اول 43/93درصد، دور دوم 78/87، دور سوم 84/93، دور چهارم 62/86، دور پنجم 16/96، دوره ششم 51/96  و دوره هفتم 89/81 درصد بوده است.

در "کرمان" شهر کریمان نیز مردم آماده انتخاباتی پرشور هستند. حتی در برخی نقاط که در ماههای گذشته در اثر سیل آسیب دیده نیز مردم پای صندوقهای رای آمده اند تا نمایندگانی دلسوز برای خود برگزینند. در استان کرمان در 16 شهرستان و 9 حوزه انتخابیه یک میلیون و 762 هزارو 855 نفر واجد شرایط رای دادن هستند و 10 نفر برای راهیابی به مجلس رقابت دارند.

مردم غیرتمند "کرمانشاه" هم با صبوری فرهاد و عشق شیرین به پای صندوقهای رای آمده اند. بر اساس سرشماری آمار و نفوس سال گذشته واجدین شرایط شرکت در انتخابات مجلس هشتم بالغ بر یک میلیون و 277 هزار نفر است یک هزار و 423 شعبه اخذ رای در سراسر استان در نظر گرفته شده است

کردهای غیور "کردستان" در مرزی ترین نقاط آماده انتخاباتی پرشور هستند و به رغم تمام دسیسه های و توطئه های برای کردستان در فضایی آرام در انتخابات حاضر شده اند. در این استان که اغلب ساکنان آن اهل سنت هستند همه فارغ از هر گونه توجه به اندک تفاوتهای موجود در اندیشه انتخاب برتر هستند. 27 هزار نفر امر برگزاری انتخابات مجلش هستم در استان را بر عهده دارند. استان کردستان دارای شش کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

در استان "گلستان" مردم ترک و شمالی و ترکمن در فضایی متفاوت به انتخاب پرداخته اند. ترکمن های شجاع، گلستانیهای صبور و شمالی های مهربان در این استان به انتخابات مشغول هستند.

در "گیلان" و در عروس استانهای ایران مردم دیار میرزا کوچک خان با تاسی به روشهای بزرگان خویش در صدد امضای سند آبادانی و توسعه استان هستند و با انتخاب اصلح ترینها در این مسیر گام بر می دارند. انتخابات 24 اسفند در 11 حوزه انتخابی گیلان شامل 16 شهرستان، 43 بخش و 109دهستان گیلان برگزار می شود. در گیلان زمینه رقابت 161نفر در 11حوزه انتخابیه فراهم شده که از این تعداد 13نفر با رای باشکوه مردم بر صندلی های سبز مجلس هشتم تکیه خواهند زد.

در "لرستان" در سرزمین شیرمردان و شیرزنان در فضایی بسیار پرشور انتخابات آغاز شده است. در این استان در طول هفته گذشته شور انتخاباتی بیش از سایر نقاط کشور مشهود بوده است. بیش از یک میلیون و 116 هزار نفر در لرستان حائز شرایط رای دادن هستند.

در "مازندران" نیز مازنیهای بی نظیر و مردم خطه البرز در حماسه ای پرشور شرکت دارند. انتخابات در این استان در امنیت کامل در جریان است و مسئولان استان قبل از مردم پای صندوقهای رای رفته اند.مردم مازندران از بین 111 نامزد تائید صلاحیت شده  12 نفر را به عنوان وکیل خود در 9 حوزه انتخابیه انتخاب و به مجلس هشتم معرفی خواهند کرد. از جمعیت دو میلیون و 800 هزار نفری مازندران بیش از دو میلیون نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

در استان "مرکزی" و در یکی از صنعتی ترین استانهای کشور نیز شور انتخاباتی حاکم است. مردم استان صنعتی مرکزی با حضور در شعب اخذ رای با انتخاب برترین های برای توسعه بیشتر استان صنعتی خود تلاش می کنند.در این دوره از انتخابات در استان مرکزی، 974 هزار نفر از مردم واجد شرایط رای دادن هستند و 795 صندوق اخذ رای در استان پیش بینی شده است.

در "هرمزگان" در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس و در جایی که مهد اقتصاد ایران است، مردم ساحل نشین حضور نیلگون دارند و از ساعات ابتدایی صبح در پای صندوقهای رای حاضر شده اند.

در "همدان" در شهر ابن سیناها انگشت مردم با علم و یقین رنگ انتخاب گرفته است زیرا مردم اندیشمند همدان بدون اندیشه انتخاب نخواهند کرد. از جمعیت یک میلیون و ? ????هزار نفری همدان، یک میلیون و ? ????هزار و ? ????نفر واجد شرایط رای دادن هستند که امروز برای انتخاب ? ??نماینده از مجموع ? ???نامزد در یک آزمون بزرگ شرکت می کنند.

و در دارالعباده ایران "یزد" ، مردم خداجوی و مومن یزد بر اساس وظیفه دینی و شرعی و شعور اجتماعی و سیاسی بالا آماده انتخاب شده اند و بی شک حماسه ای ارزنده از حضور خلق خواهند کرد. 88  نفر از شهر دارالعباده کاندیدای حضور در مجلس شورای اسلامی هستند.




نویسنده یزدانپناه در جمعه 86/12/24 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم