سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

خلبان و سرمیهماندار پرواز ??? جزئیات حادثه را تشریح کردند
 
352638.jpg
 همزمان با طرح شکایت هاى جدید علیه یک فوتبالیست، روند رسیدگى به پرونده بازیکن سرشناس وارد مرحله تازه اى شد.
بهروز مهاجرى، بازپرس شعبه اول دادسراى ویژه فرودگاه ها، پس از تحقیق و بازجویى از شاکیان «شیث رضایى» - متهم - را براى بازجویى و تحقیقات بیشتر احضار کرد. به گزارش خبرنگار ما، دیروز خلبان و سرمیهماندار پرواز شماره ??? تهران - شیراز که به عنوان مطلع به دادسرا احضار شده بودند، به سؤال هاى بازپرس پرونده به صورت کتبى پاسخ دادند. خلبان با تشریح حادثه تلخ داخل هواپیما به بازپرس پرونده گفت: از طریق سرمیهماندار در جریان ماجرا قرار گرفتم. بلافاصله براى حفظ امنیت و آرامش مسافران از کابین بیرون آمده و به مردم گفتم: نگران نباشید، مسئله خاصى وجود ندارد و هیچ مشکل فنى هم هواپیما را تهدید نمى کند، سپس به آنان اطمینان دادم که به خواست خداوند در کمال سلامت در مقصد فرود خواهیم آمد.
وى در ادامه گفت: درحالى که از اقدام ناپسند مسافر متخلف بسیار ناراحت و عصبانى بودم، در حضور مسئولان باشگاه مزبور با او برخورد کرده و درباره عواقب این شوخى بسیار خطرناک و مشکلات احتمالى اش جملاتى گفتم.
فوتبالیست متخلف هم وقتى پى برد شوخى او نگرانى جدى مسافران و خدمه هواپیما را در پى داشته، با ابراز شرمندگى از مسافران عذرخواهى کرد، اما کار او براى مدتى آرامش مسافران و امنیت پرواز را با اخلال و دلهره همراه کرد.
سرمیهماندار هواپیما نیز با تشریح جزئیات حادثه به بازپرس گفت: صبح شنبه ?? اسفند با پرواز شماره ??? شرکت آسمان از تهران به شیراز در حرکت بودیم. حدود ?? دقیقه پس از پرواز همراه میهمانداران مشغول پذیرایى از مسافران بودیم که ناگهان پیام عجیب و وحشتناکى را از بلندگوهاى داخل هواپیما شنیدیم: «هواپیما در حال سقوط است، از مسافران عزیز مى خواهم خونسردى خود را حفظ کنند تا خلبان بتواند از بروز فاجعه جلوگیرى کند.»
با شنیدن این پیام همه به وحشت افتادند. ما هم هراسان و با عجله خود را به کابین میهمانداران رساندیم. همان موقع نیز با «شیث رضایى» که میکروفونى در دست داشت، مواجه شدیم. این درحالى بود که تعدادى از مسافران با شنیدن این خبر ناگوار ضمن از دست دادن آرامش خود، دچار استرس و نگرانى شدید شده بودند. با کمک خلبان و خدمه و مسئولان باشگاه به مسافران اطمینان دادیم که هیچ خطرى هواپیما و مسافران را تهدید نمى کند و این پیام فقط یک شوخى بى جا بوده است. بر اساس این گزارش، نماینده شرکت هواپیمایى آسمان نیز با تسلیم شکایتى علیه «شیث رضایى» به بازپرس پرونده گفت: شوخى بسیار خطرناک فوتبالیست جوان موجب رعب و وحشت مسافران و خدمه پرواز شده است. بنا بر این خواستار مجازات قانونى مسافر متخلف هستیم. یک مسافر جانباز این پرونده نیز با مراجعه به شعبه بازپرسى، از فوتبالیست متخلف شکایت کرد.



نویسنده یزدانپناه در جمعه 86/12/24 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم