سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه
دبیرکل حزب اعتمادملی گفت: ‌‌با توجه به وعده های وزیرکشور مبنی بر امانت داری و صیانت از ارا نسبت به سلامت انتخابات خوشبین و امیدوار هستم .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی کروبی پس از انداختن رای خود در مدرسه نرگس واقع در پاسداران با بیان این مطلب افزود: ‌ در حال حاضر مجموعه ای از نیروهای حزب اعتماد ملی به عنوان ناظر در کنار صندوق های رای حضور دارند و هر گونه تخلفی را به هسته مرکزی کمیته صیانت از آرای این حزب   گزارش می دهند و ما نیز بر اساس این گزارش قانونی اقدام می کنیم . 

کروبی ضمن ابراز امیدواری برای پیروزی کاندیداهای حزب اعتمادملی در انتخابات مجلس هشتم افزود: در انتخابات این دوره از آنجا که لیست های متفاوتی از اصولگرایان و اصلاح طلبان وجود دارند ناظران باید خیلی مراقب باشند و البته به هر حال از آنجاکه لیست های متعددی وجود دارند رقبا نیز مراقب خواهند بود .

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگانی که از اعتمادملی وارد مجلس شوند به وعده ها و شعارهای انتخاباتی خود عمل می کنند گفت :‌ دوستانی که از اعتمادملی وارد مجلس می شوند هرچند که در اقلیت باشند باید انسجام تشکیلاتی خود را حفظ کنند و به میثاق نامه ای که امضا کرده اند وفادار باشند زیرا ما یک حزب هستیم که باید از همان آغاز همه موارد را رعایت کنیم .

دبیرکل حزب اعتماد ملی خاطر نشان کرد: به هرحال ما با نمایندگان حزب در مجلس در ارتباط هستیم و برای تحقق شعارهای انتخاباتی خود برنامه ریزی می کنیم .




نویسنده یزدانپناه در جمعه 86/12/24 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم