سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه
خبرگزاری مهر-گروه بین الملل : همزمان با آغاز انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در ایران تمامی رسانه های خارجی بخشی از اخبار امروز خود را به این رویداد مهم اختصاص داده و به طور متناوب گزارشهای از ایران را مخابره می کنند.

-شبکه خبری بی.بی.سی از صبح امروز در تمام بخشهای خبری خود که هر نیم ساعت یک بار پخش می شود با برقراری ارتباط مستقیم با خبرنگار خود در تهران، مخاطبان خود را در جریان انتخابات امروز ایران قرار می دهد.

خبرنگار این شبکه خبری در تحلیل خود از هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران، انتخابات امروز را رقابتی میان گروه های مختلف اصول گرایان ارزیابی کرد.

-خبرگزاری فرانسه نیز درگزارشی نوشت: با توجه به آنکه صلاحیت تعدادی از نامزدهای اصلاح طلب برای شرکت در رقابت های هشتمین دوره مجلس ایران به تائید نرسیده، انتظار می رود انتخابات امروز موجب حضور تعداد بیشتری از اصول گرایان در مجلس بعدی ایران شود.  

-بخش انگلیسی شبکه خبری الجزیره نیز در بخشهای مختلف خبری خود با پخش تصاویری از زمان حضور رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در پای صندوق رای، ایران را دموکراتیک ترین کشور حاضر در خاورمیانه خواند. این شبکه شانس پیروزی اصول گرایان را در انتخابات امروز بیش از اصلاح طلبان دانست.

-روزنامه اینترنشنال هرالد تریبیون چاپ آمریکا در گزارش خود از انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران نوشت : به محض آنکه نتیجه انتخابات امروز مشخص شود می توان نحوه رابطه مجلس بعدی ایران با رئیس جمهور این کشور را حدس زد. 

-روزنامه الخلیج چاپ امارات نیز در گزارشی از انتخابات امروز ایران، اصولگرایان را پیروز قطعی هشتمین دوره انتخابت مجلس شورای اسلامی خواند.

-روزنامه وال استریت جورنال چاپ آمریکا نیز در گزارش خود از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران، این انتخابات را آزمونی برای سنجش میزان محبوبیت دکتر "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهوری ایران در میان مردم کشورمان توصیف کرد. 

-روزنامه الاخبار چاپ لبنان با اشاره به فضای حاکم بر ایران نوشت : فضای حاکم بر ایران حاکی از آن است که در این دوره اصول گرایان اکثریت کرسی های مجلس را تصاحب خواهند کرد.    




نویسنده یزدانپناه در جمعه 86/12/24 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم