سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

 

 ?

رییس دانشگاه تهران حضور دانشگاهیان را در انتخابات آگاهانه توصیف کرد و گفت: دانشگاهیان به عنوان گروه مرجع در جامعه می‌توانند به برگزاری انتخاباتی آگاهانه کمک کنند.

دکتر فرهاد رهبر صبح جمعه ، پس ازانداختن رای خود در صندوق رای قنات کوثر به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت:
به طور قطع ، نمایندگانی که با رای مردم انتخاب می‌شوند، اصلح هستند.
وی معیارهای مورد نظر خود برای انتخاب نمایندگان را به این شرح بیان کرد: مهم‌ترین ویژگی‌ها برای نمایندگان ،علم و آگاهی به امور کشور و مسائل بین‌المللی ، دانش، بصیرت و شجاعت است.
رییس دانشگاه تهران درباره نقش دانشگاهیان در برگزاری انتخابات گفت:
دانشگاهیان نسبت به مسائل کشور حساس هستند و تلاش می‌کنند با شناخت نسبت به کاندیداها ، شایسته‌ترین افراد را با رای خود راهی مجلس کنند.
وی خاطرنشان ساخت: جامعه دانشگاهی به عنوان گروه مرجع و تاثیر گذار برای افزایش آگاهی و شناخت افراد دیگر نیز سعی وافر دارند.
رهبر ، حساسیت حضور دانشگاهیان در انتخابات را به دلیل تاثیرگذاری آنها در خانواده ، جمع دوستان و عده زیاد افراد مرتبط با آنان عنوان کرد و توصیه کرد: شایسته است که این قشر اطلاعات خود را با دقت و صراحت به دیگران انتقال دهند تا همگان با در اختیار داشتن اطلاعات کامل ، نمایندگان خود را برگزینند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با هوشیاری ، دقت و تلاش برای انتخاب افرادی شایسته، مجلسی قوی



نویسنده یزدانپناه در جمعه 86/12/24 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم