سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه
همدان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه مردم ایران همواره جلوتر از مسئولان قدم بر می دارند، آحاد مردم استان همدان را به حضور گسترده در پای صندوقهای رای فرا خواند.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، آیت الله غیاث الدین محمدی در زمان رای دادن در شعبه سیار 177 همدان با بیان اینکه شرکت در انتخابات اقدامی واجب برای پاسداشت ارزشهای دینی در جامعه قلمداد می شود، اظهار داشت: کمرنگی حضور در انتخابات باعث ضعف نظام جمهوری اسلامی و در نتیجه مبانی دینی در جامعه می شود که این امر خواست استکبار جهانی است.

وی اظهار داشت: مردم ایران 30 سال برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و حفظ حرمت انسانها ایستادگی کردند و بارها نظرشان را اعلام کردند و امروز نیز سرافراز از آزمون الهی و مقتدر در پای صندوق های رأی حاضر می شوند.

آیت الله محمدی با بیان اینکه در این انتخابات برنده اصلی مردم و بازنده دشمن است تاکید کرد: مردم باید یک روز ماندگار را به یادگار بگذارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد: مردم همواره جلوتر از مسئولان حرکت می کنند.




نویسنده یزدانپناه در جمعه 86/12/24 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم