سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه
• سعید جلیلى ، دبیر شوراى عالى امنیت ملى:کسانى
که بر مبناى اتهامات غلط دو سال و نیم فعالیت غنى سازى
ما را متوقف کردند باید هزینه این اقدامات را پرداخت کنند
• ما از هر نوع مذاکره و گفت وگو استقبال مى کنیم اما
گفت وگو شرایطى دارد
• امروز هیچ یک از کشورهاى دنیا مدعى نیستند که
وضعیت فعلى هسته اى ما غیر صلح آمیز است
• منوچهر متکى، وزیر امور خارجه: گزارش آژانس
نشان دهنده رفتار قانونمند، شفاف و مسئولیت پذیر
ایران در فعالیت هاى هسته اى است
• امروز ?? سال از نخستین قرارداد هسته اى ایران
با آمریکا و برخى کشورهاى اروپایى مى گذرد، اما آنها
کار را نیمه تمام رها کردند
• دلیلى براى توقف هیچ فعالیت قانونى ایران نمى بینیم
• مذاکره اى با آمریکا در دستور کار ایران قرار ندارد
• ارزیابى رسمى ایران درباره قطعنامه اخیر شوراى
امنیت طى یکى ـ دو روز آینده اعلام خواهد شد
• بین ایران و آژانس هیچ موضوع حل نشده اى باقى نمانده است
• همه آنهایى که به قطعنامه رأى داده اند، در تخریب
جایگاه شوراى امنیت شریکند
• جواد وعیدى،معاون دبیر شوراى عالى امنیت ملى:
روش تهدید و مذاکره همزمان غرب بى فایده است

دبیر شوراى عالى امنیت ملى در همایش بین المللى هسته اى تهران اظهار کرد
گروه سیاسى ـ آنها که دو سال و نیم غنى سازى را متوقف کردند هزینه آن را پرداخت کنند.
دبیر شورایعالى امنیت ملى گفت: کسانى که بر مبناى اتهامات غلط دو سال و نیم فعالیت غنى سازى ما را متوقف کردند باید هزینه این اقدامات را پرداخت کنند.
به گزارش خبرگزارى فارس، سعید جلیلى دبیر شوراى عالى امنیت ملى دیروز طى سخنانى در همایش بین المللى برنامه و فعالیت هاى صلح آمیز هسته اى ایران؛ مدالیتى همکارى با آژانس با بیان این که امروز زمینه خوبى براى جامعه جهانى وجود دارد که بتواند در سه موضوع مهم گفت وگو و همکارى داشته باشد، این موارد را خلع سلاح، مقابله با اشاعه و همکارى کشورها براى استفاده صلح آمیز از انرژى هسته اى در راستاى رفاه ملت ها عنوان کرد.
وى با بیان این که حتماً بر حقوق ملت ایران پافشارى خواهیم کرد، تصریح کرد: از کسانى که ایرادات و اتهاماتى را به ملت ما و همچنین تضییقاتى را بر این ملت وارد کردند حتماً مطالبه خواهیم کرد و باید جبران کنند. وى در پاسخ به سؤال یکى از خبرنگاران که پرسید اگر رایس وزیر خارجه آمریکا براى مسافرت به ایران درخواست کند آیا ایران مى پذیرد، گفت: خیر.
352089.jpg
جلیلى همچنین خاطرنشان کرد: ایران از گفت وگو و مذاکره استقبال مى کند ولى گفت وگو داراى شرایطى است و حرف تنها کافى نیست.دبیر شوراى عالى امنیت ملى در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه کریستین ساینس مانیتور مبنى بر این که آیا ایده کنسرسیوم که دو سال پیش از سوى ایران مطرح شد، هنوز پابرجاست، گفت: دو سال و نیم پیش رئیس جمهور در مجمع عمومى به صراحت اعلام کرد که بخش خصوصى و دولتى هر کشورى مى تواند در فعالیت هاى هسته اى ما مشارکت مستقیم داشته باشد.جلیلى در ادامه با اشاره به اینکه امروز هیچ یک از کشورهاى دنیا مدعى نیستند که وضعیت فعلى هسته اى ما غیر صلح آمیز است گفت: در مورد گذشته موضوع هسته اى ایران برخى از قدرت ها ابهاماتى را مطرح کرده و مى کنند.وى گفت: ما در اوت ???? با آژانس توافق کردیم که همه سؤالات را حل کنیم آژانس رسماً اعلام کرد که تنها همه آنچه که به عنوان ابهام در پرونده ایران مطرح است فقط ? مورد است و ما هم اعلام آمادگى کردیم که موضوع را حل کنیم چون به منطق رفتارى خود ایمان داشتیم.جلیلى با بیان اینکه مطالعات ادعایى تناقض علمى دارد گفت: برخى از موضوعاتى که در ذیل آن مطرح مى شود و وقت جامعه جهانى و ملت ایران را مى گیرد مطالب بى پشتوانه و بى پایه اى بود که وقتى بازرسان آژانس به پاسخ آن مى رسیدند اظهار شرمندگى و عذرخواهى مى کردند.
* وعیدى: روش تهدید و مذاکره همزمان غرب بى فایده است
معاون امنیت بین الملل دبیر شوراى عالى امنیت ملى نیز دیروز در حاشیه همایش بین المللى هسته اى تهران گفت: با صدور قطعنامه به عنوان اهرم تهدید، ادامه فعالیت هاى صلح آمیز هسته اى ایران متوقف نمى شود. وى افزود: همکارى با آژانس مهمترین اصل و جزو سیاست هاى ما است. وعیدى همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا ایران با تروئیکاى اروپا درباره موضوع هسته اى خود مذاکره خواهد کرد، گفت: به کارگیرى همزمان تهدید در کنار مذاکرات اثر ندارد و در پیگیرى فعالیت هاى صلح آمیز هسته اى ایران اثر گذار نیست.



نویسنده یزدانپناه در دوشنبه 86/12/20 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم