سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

فرهنگ اتحاد ملی و انسجام اسلامی :

_ فتواهایی از سران وهابی علیه مقدسات شیعه ، موجی از اتحاد و همدلی میان شیعیان و اهل سنت را سبب شد . علمای شیعه و سنی با محکومیت این فتوا بر لزوم اتحاد و برادری تأکید کردند . ( رجانیوز )

_ وهابیون به بهانه ی کمک های بشر دوستانه و دیگر روش ها در حال نفوذ روز افزون در بوسنی و هرزگوین به منظور تغییر فرهنگ اسلامی این کشور هستند . (بازتاب)

_ در سال انسجام اسلامی باید به گامهای عملی اندیشید و برنامه ریزی صحیح برای بهره گیری ارزشمند از این سال نیازمند تفسیر درست معنای آن است . (مهر به نقل از سید احمد خاتمی ) 

مقبولیت احکام نظام در میان مردم :   

_ بر اساس نمودار ارائه شده از سوی وزارت کشور میزان مشارکت مردم در انتخابات ، پس از پیروزی انقلاب ، غالباْ روندی نزولی داشته است . ( پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور )

رژیم اشغالگر قدس :

_ پس از تشکیک احمدی نژاد در خصوص هولوکاست و برگزاری همایشی از سوی وزارت امورخارجه در ایران ، رژیم صهیونیستی دست به سندسازی در این زمینه زده است . (رجانیوز)

_ اکثریت مردم مصر (85%) ، اردن (81%) و لبنان (74%) اسرائیل را بزرگ ترین تهدید برای کشورشان می دانند . ( عصر ایران به نقل از مرکز پژوهشی امریکایی "پیو" (pew) )

_ آمریکا به رژیم صهیونیستی وعده داده است که کمک های نظامی را به این رژیم به منظور حفظ تفوق تلاویو بر اعراب 25% افزایش دهد . ( مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از اولمرت ) 

 




نویسنده در شنبه 86/5/20 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم