سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

اخلاق عمومی در ایران :

_ بر اساس نتایج یک نظر سنجی 22% از دانشجویان در حال تحصیل از لحاظ دینی بسیار قوی ، 75% متوسط و مابقی خیلی کم بودند که 18% از این افرادبعد از فارغ التحصیلی از لحاظ دینی قوی ، 57% متوسط و بقیه کم و خیلی کم شده اند . ( رجانیوز )

_ قرص های روانگردان جایگزین مواد مخدر سنتی میشوند در حالی که مبارزه و کنترل این قرص ها سخت تر از مواد مخدر سنتی است . ( پایگاه اطلاع رسانی پلیس به نقل از دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر )

_ طبق آمار طلاق در کشور 12% رشد مثبت و ازدواج 22% رشد منفی داشته که بازتاب عوامل مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و غیره است . ( ایونا )

پژوهش در ایران :

_ رشد آموزش و اقتدار علمی کشور در مقایسه با  سند چشم انداز 20 ساله کند است . ( مهر به نقل از رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس )

_ تدوین سند دوم استاندارد سازی پژوهش در حوزه علمیه با موضوع اصول پژوهش از مهر ماه آغاز می شود . ( مهر )

فرهنگ امارات :

_ اداره ی کل اوقاف و امور اسلامی امارات عربی متحده از تهیه ی قانون جدید برای کنترل و قانونمند کردن فعالیت مساجد در این کشور خبر داد . ( ایرنا )

_ دبی به محل تمرکز فعالیت های منطقه ای امریکا علیه ایران تبدیل شده و امریکا دفتری رسمی در آن دایر کرده که مأموریت آن سازمان دادن اقدامات براندازی در ایران است . ( روزنامه ی اعتماد به نقل از نیویورک تایمز )    




نویسنده در پنج شنبه 86/5/18 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم