سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه



نویسنده خادم کوچک در یکشنبه 87/11/27 | نظر





نویسنده خادم کوچک در شنبه 87/11/19 | نظر
زندگانی علمی و پارلمانی آیت الله شهید سید حسن مدرس(رحمت الله علیه)
زندگانی علمی و پارلمانی آیت الله شهید سید حسن مدرس(رحمت الله علیه)
طایفه «حاجی میرعابدین‏» شاخه‏ای از سادات طباطبایی می‏باشند که نسب آنان به سید بهاء الدین حیدر می‏رسد . همان سید وارسته‏ای که در مقابل هجوم مغولان به شهر زواره مقاومت نمود و در خانه خویش به شهادت رسید (1) .
سید اسماعیل طباطبایی از معاریف این خاندان در منطقه زواره و اردستان به شمار می‏رفت و با خدیجه طباطبایی که دختری از طایفه سید سالار زواره بود، ازدواج کرد . ثمره این پیوند پاک کودکی بود که در سال 1287 ه . ق .(1249 ه . ش) دیده به جهان گشود و اهل خانه را در نشاط و وجد فرو برد . این طفل دوران صباوت را در خانواده‏ای سپری کرد که چشمه فضیلت را در کویر جاری ساخته بودند (2) . پدر به جنبه‏های روحی و پرورشی این کودک همت گماشت و کوشید تا او را که سید حسن نام داشت‏به صورت انسانی صالح و رها از وابستگی‏های دنیایی و امور فناناپذیر پرورش دهد .ادامه مطلب...


نویسنده خادم الحسین ِِ(علیه السلام) در چهارشنبه 87/11/9 | نظر
مهرآباد، شاید روزگاری جایی بود که حتی تهرانی ها هم نمی شناختند. اما در روزی شگرف همه دنیا به آن چشم دوخت. به پرنده ای که روی قلب ها نشست؛ در میان شور و التهاب آدم هایی عاشق، مردمانی سرودخوان، میان فرشی از گل، فرود آمد و امانت گرانبهای خود را به زمین گذارد. در میان مردمی که هنوز باور نمی کردند اولین روِ یای ایشان به تحقق پیوسته و امامشان پس از سال ها تبعید، به رغم مقاومت دشمنان در میان ایشان است و امامشان آمد در 12 بهمن.ادامه مطلب...


نویسنده در سه شنبه 87/11/8 | نظر

ماه محرم 1342 که مـصادف با خرداد بـود فـرا رسـید. امام خمینى از ایـن فـرصت نهـایت اسـتفاده را در تحـریک مردم بـه قیام عـلیـه رژیـم مستبد شاه به عمل آورد.                                                                   
امام خمینى در عـصـر عاشـوراى 13 خرداد سال 1342شمسى در مـدرسه فیضـیـه نطق تاریخـى خـویـش را که آغازى بر قیام 15 خرداد بود ایراد کرد.
در همیـن سخنرانى بـود که امام خمـیـنى بـا صداى بلند خطاب به شاه فرمـود : آقا مـن به شما نصیحت مـى کنـم، اى آقاى شـاه ! اى جنـاب شاه! مـن به تو نصیحت مى کـنم دسـت بـردار از این کارها، آقا اغـفـال مى کنند تو را. مـن مـیل ندارم کـه یـک روز اگر بـخـواهـند تـو بـروى، همه شکر کـنند... اگر دیکـته مى دهند دسـتت و مى گـویند بخـوان، در اطـرافـش فکـر کـن.... نصـیحت مرا بـشـنـو... ربط ما بـیـن شـاه و اسرائیل چیست که سازمان امنیت مـى گـوید از اسرائـیـل حرف نزنـیـد... مگر شاه اسـرائـیلـى است ؟ شاه فـرمان خامـوش کـردن قـیـام را صادر کـرد. نخست جمع زیادى از یاران امام خمینـى در شـامگاه 14 خرداد دستگیـر و ساعت سه نیمه شب ( سحـرگاه پانزده خـرداد 42 ) صـدها کماندوى اعـزامـى از مرکز، منزل حضرت امـام را محاصره کردند و ایشان را در حالیکه مشغول نماز شب بـود دستگیـر و سـراسـیـمـه بـه تهـران بـرده و در بازداشــتگاه باشگاه افـسـران زنـدانـى کـردنـد و غروب آنروز به زندان قـصر مـنتقل نمـودنـد. صـبحگاه پـانـزده خـرداد خبـر دستگیرى رهـبـر انقلاب بـه تهـران، مـشهـد، شیـراز ودیگـر شهرها رسیـد و وضعیتـى مشـابه قـم پـدید آورد.




نویسنده در سه شنبه 87/11/8 | نظر

به ادامه عکس های زیبای اقا در ادامه مطلب توجه کنیدادامه مطلب...


نویسنده خادم الحسین ِِ(علیه السلام) در دوشنبه 87/11/7 | نظر

اینم چند تصویر زیبا از حرم اقاادامه مطلب...


نویسنده خادم الحسین ِِ(علیه السلام) در دوشنبه 87/11/7 | نظر
به گزارش ایسنا، ابوعوکل، یک راننده‌ آمبولانس در غزه طی اظهاراتی تکان دهنده به روزنامه الشرق الاوسط -چاپ لندن- اظهار داشت: منظره‌ای فجیع‌تر و دردناک‌تر از مشاهده پیکر شهدا و کودکان غزه از آغاز حمله اسراییل به این منطقه ندیده‌ام.ادامه مطلب...


نویسنده خادم الحسین ِِ(علیه السلام) در شنبه 87/11/5 | نظر
یکى از گویاترین نشانه هاى عظمت اجتماعى امام سجاد (علیه السلام ) قصیده معروف فرزدق ((متولد 110 هجرى )) مى باشد.



در روزگارى که شعر از قوی ترین ابزارها تبلیغى به شمار مى آمد و ستایشى در قالب شعر مى توانست شخصیتى را به دورترین قبایل ، به نیکى و ارزش ‍ بشناسند و هجوى مى توانست قبیله اى را به بدنامى و بى آبرویى بکشاند و ایشان را وادار به مهاجرت سازد، فرزدق با سرودن قصیده اش ، حماسه ای جاودان پدید آورد.

آنچه شعر فرزدق را از مرز مدیحه سرایى تا اوج حماسه اى انقلابى پیش ‍ برده ، شرایطى است که فرزدق ، شعر خود را در آن شرایط انشاد کرده است .

در روزگارى که شاعران به ندرت مى توانستند از خشم دستگاه اموى بیمناک نباشند و کم بودند کسانى که بتوانند دل از عطاها و هدایاى خلیفه بپوشند، فرزدق از خطرها نهراسید و دل از عطاى خلیفه برید تا رضاى خداوند را در اظهار محبت و ارادت به خاندان رسالت جستجو کند و به دست آورد.

فرزدق شعرش را در پستوى خانه اش نسرود و در گمنامی و بی نشانى آن را منتشر نساخت ! بلکه در برابر چشمان خشم آلود هشام - که در آن روز برادر خلیفه و از مقرّبترین عناصر حکومتى و نزدیکترین شخص به ولید بن عبدالملک به شمار مى آمد - و در منظر انبوه حج گزارانى که از جای جاى خطه اسلام گرد آمده بودند، به ستایش از امام سجاد (علیه السلام) پرداخت.
ادامه مطلب...


نویسنده خادم کوچک در پنج شنبه 87/11/3 | نظر

 

 

گروه بین المللی "تلاش برای تحریم اسرائیل" با انتشار خبری، اسامی شرکتها و موسساتی که بطور مستقیم یا غیرمستقیم از رژیم صهیونیستی در تجاوز به ملت مسلمان فلسطین حمایت می کنند،را منتشرکرد.

به گزارش قدسنا، انتشار اسامی این شرکتها و موسسات درحالی است که بسیاری از کشورهای جهان موضوع تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی را به دلیل تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه در اولویت کاری خود قرار داده اند.

اسامی این شرکتها و موسسات به شرح زیر است:

اسامی این شرکت ها در ادامه مطلب...


نویسنده خادم الشهدا در سه شنبه 87/11/1 | نظر
   1   2   3   4   5   >>   >

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم