سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه
بسم رب الشهدا و الصدیقین
پایگاه بسیج مسجد پیامبر اعظم (ص) در نظر دارد اردوی راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام نماید .



نویسنده خادم کوچک در پنج شنبه 87/12/15 | نظر

       الحمدلله سخنرانی امام جماعت محترم مسجد بین نماز و مغرب و عشای امشب با برکت بود. به دنبال درخواست امام جماعت برای راه اندازی صندوق قرض الحسنه ، موسسه خیریه و نیز اعلام آمادگی افراد برای حضور پاره وقت در دفتر مسجد و پاسخگویی به ارباب رجوع، بلافاصله پس از نماز 7 نفر برای راه اندازی صندوق قرض الحسنه ، 4 نفر برای راه اندازی موسسه خیریه و چند نفر برای حضور پاره وقت در دفتر مسجد اعلام آمادگی نمودند.

بعد از نماز جلسه مختصری با حضور این افراد برگزار و مقرر شد اولین جلسه صندوق در روز جمعه همین هفته بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار گردد و آقای کرمانی نیز مقدمات برگزاری جلسه موسسه خیریه را فراهم نمایند.

زمان بندی برای حضور افراد در دفتر مسجد نیز انجام گردید.

از دیگر درخواست های امام جماعت محترم همکاری و هم فکری نمازگزاران در بروز رسانی وبلاگ مسجد بود که آدرس وبلاگ در تابلو اعلانات نصب و مقرر شد افراد با مراجعه به وبلاگ آمادگی خود را مکتوب اعلام نمایند.  انشاء الله

 




نویسنده خادم مسجد در سه شنبه 86/3/15 | نظر

به اطلاع ساکنین محترم محله پیامبر اعظم(ص) می رساند:

طبق اخبار رسیده از شهرداری شهرک شهید محلاتی به زودی مغازه های احداث شده در حاشیه خیابان ولایت (جنب مسجد پیامبر اعظم(ص)) واگذار و افتتاح می گردد.

لازم به ذکر اینکه یکی از مطالبات مهم مردم در این محله راه اندازی هر چه سریعتر این واحدها بوده تا مجبور نباشند برای خرید مایحتاج روزمره خود به سایر مححلات شهرک مراجعه نمایند.




نویسنده خادم مسجد در جمعه 86/3/4 | نظر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دست اندرکاران مسجد پیامبر اعظم(ص)

همانگونه که مستحضرید با گذشت حدود یک سال از اقامه نماز جماعت در محله پیامبر اعظم(ص) ، متاسفانه تا کنون سرویس های بهداشتی راه اندازی نگردیده و به نظر می رسد در اولویت قرار دادن آن یکی از ضروریات می باشد. به ویژه فرزندانی که با مادران و پدران خود برای اقامه نماز در مصلی حضور می یابند بارها به این مهم اشاره نموده و درخواست تسریع داشته اند.




نویسنده خادم مسجد در جمعه 86/3/4 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم