سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

ایران هم اکنون به عنوان یک قدرت برتر در خاورمیانه شناخته شده و دیگر نمی توان با سیاست هایی همانند تهدید با ایران برخورد کرد، بنابراین بهتر است واشنگتن سیاست خود را در قبال تهران تغییر دهد.

 روزنامه لس آنجلس تایمز در مقاله ای با تاکید به اینکه آمریکا باید یکبار برای همیشه سیاست خود را درباره حکومت ایران تغییر دهد، نوشت : دوران دیدگاههایی که معتقد بودند، حکومت ایران در آستانه سرنگونی است به پایان رسیده است.

این روزنامه همچنین در این یادداشت با اشاره به اقدامات آمریکا در منطقه خاورمیانه ، از جمهوری اسلامی به عنوان قدرت جدید منطقه یاد کرده و به مقامهای واشنگتن توصیه کرد با ایران با عنوان یک قدرت جدید رفتار کند.

لس آنجلس تایمز همچنین نوشت : برای اینکه ایران، آمریکا را یک شریک قابل اطمینان در مذاکرات تلقی کند، واشنگتن باید برای همیشه سیاست کنونی خود درباره ایران را کنار گذارد.

به نوشته این روزنامه، بر خلاف اکثر کشورهای خاورمیانه ، ایران دارای سنت دموکراتیک بسیارعمیق و دیرینه ای است که قدمت این سنت دموکراتیک به بیش از یک قرن قبل باز می گردد و به درستی ایرانیان به داشتن قدرتمندترین فرهنگ سیاسی درجهان اسلام، به خود می بالند.

در این مقاله همچنین خاطرنشان شده است که از سال 1980 میلادی تاکنون ، ایران بیش از 20 انتخابات برگزار کرده که همه آنها آزادانه تر و عادلانه تر از انتخاباتی بوده که در کشورهای عربی که با آمریکا متحد هستند برگزار شده است.

برهمین اساس، ایران همچنین دارای یکی از پرتکاپوترین جوامع مدنی در منطقه خاورمیانه است که دارای گروههای سیاسی متعدد، مطبوعاتی نترس و دهها سازمان دانشجویی فعال است که مکررا تظاهرات و تحصن، حتی علیه دولت برگزار می کنند ؛ زنان ایرانی هم اکنون 60 درصد سهمیه دانشگاهها را به خود اختصاص داده اند و 90 درصد آنان نیز باسواد هستند.

 




نویسنده خادم مسجد در پنج شنبه 86/3/17 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم