سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

دبیر کل حزب اعتماد ملی از وحدت اصولگرایان استقبال کرد و گفت: شخصیت‌هایی در جناح اصولگرا حضور دارند که این اصولگرایان را به نقطه‌ واحد و وحدت می‌رسانند و من هم دوست دارم که اصولگرایان به وحدت برسند و معتقدم که چنین وحدتی شکل خواهد گرفت.

حجت الاسلام مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی در حاشیه دومین همایش بین المللی"امام خمینی و قلمرو دین" در جمع  خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: باید توجه کرد که اگر اختلافی هم  در جناح اصولگرا وجود داشته باشد این اختلافات چندان تعیین‌کننده نیست و به آنها آسیبی نمی رساند و اگر آسیبی هم باشد بسیار اندک خواهد بود.

وی  احتمال پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم را منوط به اصلاح اصلاح طلبان کرد و اظهار داشت: اگر ما  می‌خواهیم که مردم به ما رای دهند باید خودمان را اصلاح کنیم و عملکرد گذشته خود را بررسی و آسیب شناسی کنیم، اگر این کار را نکنیم حقمان است که مردم به ما رای ندهند.

رئیس مجلس ششم افزود:چیزی که همیشه روی آن بحث دارم و ضمن دلسوزی آن را هم نقد می‌کنم، این است که کارها بی‌طرفانه انجام شود و نهادهای مسوول هم بی‌طرفانه عمل کنند و به نفع یک گرایش کار نکنند.

کروبی استراتژی احتمال اختلاف افکنی بین اصولگرایان توسط اصلاح طلبان را نفی کرد و گفت: راهکار اصلاح‌طلبان برای پیروزی این نیست که اصولگرایان اختلاف داشته باشند، اگر انتخابات آزاد و طبیعی برگزار شود و نیروهای غیبی در انتخابات دخالت نکنند حتی اگر مردم به ما رای هم ندهند و ما شکست بخوریم اعتراضی نخواهیم کرد البته این عدم اعتراض منوط به سالم و آزاد برگزار شدن انتخابات است.

وی تصریح کرد: خلاصه‌ انقلاب امام خمینی (ره)  دو مساله‌ اسلام و حاکمیت ارزش‌ها و حاکمیت مردم بر رای است که امروز باید بر این دو نکته بیش از هر چیز دیگری تکیه کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین مهمترین میراث امام (ره) را انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مرکب از دو کلمه‌ی اسلام به معنی یک سلسله ارزش‌ها و اعتقادات و رای مردم به معنی جمهوریت است.

مهدی کروبی در پاسخ به این سوال که"بعد از رحلت امام خمینی (ره) چه کسی باید انتخاب می‌شد" گفت: من معتقدم مناسب‌ترین فرد در آن شرایط برای رهبری انتخاب شد و مقام معظم رهبری هم تلاششان در این راستاست که راه امام (ره) ادامه یابد.

وی تاکید کرد: البته طبیعی است که شعاع وجودی و نفوذ امام (ره) که بنیان‌گذار این نظام هستند با دیگران متفاوت است، اما مناسب‌ترین فرد، رهبر فعلی انقلاب است و ایشان هم امروز تلاش می‌کنند آرمان‌های امام و انقلاب اجرا شود.

 




نویسنده خادم مسجد در پنج شنبه 86/3/17 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم