سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

زندگی شهید همت در مستند «سردار خیبر» بررسی می‌شود

«مستند خیبر» از روز یکشنبه 28 مهر بر روی آنتن خواهد رفت و علاقه‌مندان به تماشای این مستند می‌توانند از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 45/21 شاهد تماشای آن از شبکه دو باشند.

  (شما را به دیدن این برنامه دعوت می کنیم)

 

 

مستند داستانی «سردار خیبر» که به روایت زندگی شهید ابراهیم همت می‌پردازد، سعی دارد عملیات‌هایی را که شهید همت در آنها شرکت داشته برای مخاطبان به گونه‌ای مستند تصویر کند. در بخش دیگری از این مستند، تصاویری از آن شهید بزرگوار به همراه سخنانی از او و بیان خاطراتی از زبان خانواده او و همرزمانش پخش خواهد شد.

شهید ابراهیم همت در روز 12 فروردین سال 1334 در شهرضا به دنیا آمد. وی در دوران تحصیل از هوش و استعدادی فوق‌العاده برخوردار بود و با موفقیت تمام، دوران دبستان و دبیرستان را پشت سر گذاشت و پس از آن در طول سالها حضور در جبهه‌های نبرد، خدمات شایان توجهی برجای گذاشت و افتخارات زیادی به دست آورد.

وی در جریان عملیات خیبر، به همرزمانش گفته بود: «باید مقاومت کرده و مانع از باز پس‌گیری مناطق آزاد شده، توسط دشمن شویم. یا همه اینجا شهید می‌شویم و یا جزیره مجنون را نگه می‌داریم.» رزمندگان لشکر نیز با تمام توان در برابر دشمن مردانه ایستادگی کردند. در همین عملیات خیبر بود که سردار دلاور انقلاب شهید همت به همراه معاونش در 24 اسفند سال 62 دعوت حق را لبیک می‌گویند.

این مستند که کاری از گروه تلویزیونی روایت فتح است به تهیه کنندگی حبیب والی نژاد و کارگردانی محمد دُرمَنش تهیه و تولید شده است که در 6 قسمت 25 دقیقه‌ای از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

             (شما را به دیدن این برنامه دعوت می کنیم)




نویسنده خادم الشهدا در یکشنبه 87/7/28 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم