سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه
وزیر سابق اقتصاد گفت؛ با متوسط رشد فعلی اقتصاد کشور محال است به جایگاه هدف چشم انداز20 ساله دست پیدا کنیم. دکتر داود دانش جعفری در همایش بررسی دیدگاه های اقتصادی شهید بهشتی که در قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد؛ کشورهای همسایه ایران در حال حاضر دارای رشد اقتصادی بیش از پنج درصد هستند و محال است ایران بتواند با وضعیت فعلی تا سال 1404 به کشور اول منطقه از نظر اقتصادی، علمی و فناوری تبدیل شود. وی افزود؛ ایران برای رسیدن به جایگاه مد نظر باید متوسط رشد اقتصادی خود را به بیش از هشت درصد افزایش دهد.

وزیر سابق اقتصاد توجه به بخش خصوصی را مهم ترین راهکار افزایش متوسط رشد اقتصادی کشور دانست و بیان کرد؛ توجه به بخش خصوصی و تعاونی و تبدیل دولت به ناظر و سیاستگذار ظرفیت های بخش خصوصی را تا چند برابر افزایش داده و قطعاً می تواند در رشد اقتصادی کشور تاثیرگذار باشد.

دانش جعفری با اشاره به وجود بیش از 155 هزار میلیارد تومان نقدینگی در دست بخش خصوصی اظهار کرد؛ دولت هر چقدر بیشتر از این پول استفاده کند از یک سو به پیشرفت کشور کمک کرده و از سوی دیگر از ضررهای انباشت پول در جامعه و افزایش قیمت ها جلوگیری خواهد کرد. وزیر سابق اقتصاد تفاوت درآمدی میان ثروتمندان و فقیران را 15 برابر اعلام و بیان کرد؛ نسبت دهک درآمدی ثروتمندان و فقیران ایران با جامعه امریکا که کشوری سرمایه داری است برابری می کند که این مساله زیبنده کشور ما که شعار عدالت در محور آن قرار دارد، نیست. دانش جعفری توسعه شرکت های تعاونی را یکی از اندیشه های شهید بهشتی دانسته و اظهار کرد؛ متاسفانه این اندیشه شهید بهشتی نتوانسته جایگاه خود را به دست آورد و اگر بخش تعاون بخواهد در اقتصاد رقابت کند باید سهم قابل قبولی در این بخش ایجاد شود.

وی سهم بخش تعاون را در اقتصاد فعلی حدود پنج درصد اعلام و بیان کرد؛ برای دستیابی به اهداف چشم انداز، سهم تعاون باید به 25 درصد افزایش پیدا کند. وی ایجاد جاذبه و حذف بوروکراسی اداری در بخش تعاون را از جمله عوامل جذب سرمایه گذاران به این بخش اعلام کرد.



نویسنده یزدانپناه در جمعه 87/4/7 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم