سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

پیام نوروزی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با صدور پیامی، بهار را تجلی پرتو حُسن پروردگار دانست که آدمیان را به سیر و سلوک معنوی دعوت می‌کند. دکتر خاموشی همچنین در پیام خود فرارسیدن سال نوی خورشیدی و آغاز سال 1387 هجری شمسی را به ملت ایران تبریک گفت و سالی پربار را برای همگان و خصوصاً‌ مبلغان اسلام آرزو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی‌ متن این پیام به شرح زیر است:

بهار نوید گسترده شدن شمیم مهربانی و عطوفت در پهنه کره خاکی است. فصلی که بهار با زایش دوباره طبیعت در دفتر آفرینش بازگشوده، پرتو حسن ایزدی را متجلی ساخته است و با پیامی رسا و روشن، آدمیان را به تفرّج صنع خدای رحمان در تابلوی پُرنقش و نگار خویش فرامی‌خواند. در آغازین لحظه‌های شکفتن طبیعت از دل خاک خفته به مدد دمِ افلاکی نسیم بهاری، نگارستان یگانه نقاش ازل را با دمیدن دیگرباره‌ی نفحه‌‌ی حیات در کالبد هستی به تماشا ایستاده‌ایم. نوبهاری دیگر با تن‌پوش سبز خود از راه رسیده‌ است و پیشاپیش او پیک‌های سبکبالی است که خبرهایی نغز از رسالت بزرگ آدمیان در برابر تحویل و تحول زمان دارند. تحولی که نزهتگاه بهار در برابر دیدگان‌مان قرار می‌دهد، می‌تواند با مدد خواستن از یکتای هستی‌آفرین، ما را در ژرفای جانمان به یافتن و جُستنِ زاویه‌های تحول‌نیافته‌اش رهنمون سازد.

در طلیعه سال نو و حیات مجدد طبیعت که گنجینه‌ای است از معرفت کردگار، فرارسیدن نوروز  هجری شمسی را به همگان و خصوصاً سنگربانان جبهه تبلیغ و توسعه فرهنگ دینی و مجموعه بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی تبریک گفته و از خدای بزرگ خواهانم که این فصل خجسته برای همگان و خصوصاً مبلغان عزیز اسلام سرآغاز سالی سرشار از بهروزی و موفقیت و تعالی باشد.




نویسنده خادم مسجد در سه شنبه 86/12/28 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم