سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه



داش علی سلام! مخلصیم! چطوری استاد؟ چرا می خندی؟! چی؟! عادت داری؟! حق داری! چه خبرها؟! علی دایی سرمربی تیم ملی شد؟ می دانستیم استاد! خبرش آمده بود! همان روزی که مدیر برنامه های علی کریمی به یکی از خبرنگاران زنگ زد و گفت که از قول کریمی بنویسید دایی باید سرمربی تیم ملی شود، فهمیدیم یک خبرهایی هست و گرنه ابوالفضل خان بی گدار به آب نمی زد!

2) خب چطوری داش علی؟! اجازه دارم که داش علی صدات کنم؟! قربان صفای یو! می دونی داش علی! تکی! طلایی! نعمتی! اصلاً خدا تو را آفریده برای من و بقیه طنزنویسان رسانه ها! اگر تو نبودی ما شب عید این همه اضافه کاری نمی کردیم و مایه به جیب نمی زدیم که! به جان خودم از زمانی که شما آمدی اصلاً بیلان کار روزانه ما بالا رفته اساسی! تا همین چند وقت پیش می خواستند اخراجمان کنند اما حالا به ما پست و مقام داده اند بس که مطلب تولید می کنیم. البته حقیقت قضیه این است که ما هیچ کاره هستیم و زحمات را شما دارید می کشید!

3) خودت را دست کم نگیر! از همان لحظه ای که در انتخابات در رقابت با خودت پیروز شدی به خلاقیت های تو ایمان آوردم. می بخشی ها اما من جداً فکر نمی کردم رای بیاوری! نگاهم نسبت به تو این بود که تو حتی در رقابت با خودت هم شانسی برای موفقیت نداری اما وقتی دیدم که تو از پس این آزمون سخت! در آمدی، آن وقت بود که فهمیدم تو بهترین گزینه برای اداره فدراسیون فوتبال هستی!

4) از همان روز اول همه را شگفت زده کردی! واقعاً هر کسی نمی تواند در روز اول کاری، مربیان ایرانی را با عنوان کارشناس به فدراسیون بیاورد و بعد درست برخلاف حرف آنها که مربی داخلی را پیشنهاد کرده بودند، دم از مربی خارجی بزند اما تو توانستی!

5) تدبیرت سر قضیه خاویر کلمنته که فوق العاده بود! اگر تا دیروز تو با تصمیماتت یک ملت را می گذاشتی سر کار با این تصمیمت مستقیماً دو قاره را شگفت زده کردی! این طور که من محاسبه کردم در زمان ریاست داهیانه شما بر فدراسیون، ما سر جمع دوبار با کلمنته قرارداد بستیم و هر دو بار را هم به صورت یکطرفه لغو کردیم! دوبار قرارداد جدید به اسپانیا فکس کردیم و ? بار با کلمنته به هم زدیم! عجب شیر تو شیری شد داش علی!

6) بعد از قضیه کلمنته هم کم از خودت هنر خرج نکردی برادر! اول از ? مربی برنامه خواستی! بعد که محمد مایلی کهن آمد فدراسیون و برنامه گذاشت روی میز شما، هیچی نگفتی و کلی هم قربان صدقه اش رفتی! در هیأت رئیسه رای گیری کردی و آقای xرا که بالاترین رای را آورده بود، از فهرست خط زدی! بعد قطبی را انتخاب کردی و او را به فدراسیون بردی و به همه به عنوان مربی معرفی کردی!

7) قصه خنده دار شد! دست قطبی بیچاره را گرفتی و او را کشان کشان تا سازمان تربیت بدنی بردی اما وقتی مربی پیشنهادی تو را به داخل اتاق راه ندادند مثل بچه های خوب بی خیال قطبی شدی و برگشتی فدراسیون و بعد با علی دایی قرارداد بستی که اصلاً در لیست تو نبود و اصلاً برنامه هم نداده بود.

هومن جعفری
نقد: روزنامه ابرار ورزشی





نویسنده خادم کوچک در چهارشنبه 86/12/15 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم