• وبلاگ : مسجد پيامبر اعظم(ص)
  • يادداشت : آغاز عمليات اجرايي ساخت مسجد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 19 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام

    تولدتان مبارک

    ايشالا سالهاي سال در پناه امام زمان(ارواحنا فداه) باشيد

    بوي سيب

    سلام

    عيد باستاني نوروز را به شما تبريک مي گويم

    در ايام نوروز نايب الزياره شما در عتباتم.

    (مطالعه) وبلاگم را به شما مي سپارم.

    تنهايش نگذاريد و هر چند روز بهش سر بزنيد نترسه(به روز خواهد شد)

    3و7و10و13 فروردين به روز ميشه . حتماً سر بزنيد و نظر بدهيد

    خاطرات عتبات و اشعار جديد من

    بوي سيب

    + عليرضا 

    بسمه تعالي

    با سلام، پيشنهاد ميکنم نقشه معماري مسجد بعلاوه نمايي از محل ساخت آن را در سايت مسجد قرار دهيد تا موضوع ساخت مسجد براي مؤمنين ملموس و تشويق به کمک بيشتر شوند.

    با تشکر از دست اندرکاران ساخت مسجد پيامبر اعظم (ص)

    سلام
    من از بچه هاي بسيج شهيد مهتدي مسجد امام خميني شهرک شهيد محلاتي هستم
    خوشحال ميشم با هم تبادل لينک داشته باشيم
    وبلاگ شخصي من http://mahmoodreza1991.blogfa.com/
    وبلاگ بسيج شهيد مهتدي http://basijmohtadi.blogfa.com/


    سلام.
    يه وبلاگ خوشگل واسه مسجدمون درست کرديم نياز به همکاري و انتقادات و پيشنهادات شما هستيم.
    زود بيايد ها!!!!!!!!!
    به اميد ظهوريار.صلوات
    + چاپ ارميا 

    سلام - مجموعه چاپ ارميا واحد طراحي خودش رو براي کارهاي فرهنگي و مذهبي وقف امور خيريه کرده و طراحي براي کارهاي مذهبي و فرهنگي به صورت کاملا رايگان انجام ميشه - همچنين براي دوستاني که مسيرشون دوره کارها به صورت غير حضوري و اينترنتي انجام ميشه - تلفن تماس : 22776779 - 09124775804
    آدرس :تهران- پاسداران-دولت-بعدازديباجي-کوچه حسينيه-پلاک هشت
    + کربلائي 

    چگونه کتاب مادلونگ را خوانده ايد و باز هم شايع ميکنيد که ام کلثوم به عقد عمر در آمده در حاليکه مادلونگ از کتاب هاي خودتان ثابت ميکند عمر خيلي اين آرزو را کرد اما با رد تقاضايش توسط مولا اين آرزو را بگور برد؟

    دوست من کتاب بخوانيد . کتاب هاي مبنا و موثق بخوانيد و پيشنهاد ميکنم از کتاب سه جلدي عبد الله بن سبا نوشته علامه سيد مرتضي عسکري رحمت الله شروع کنيد که با وجود اينکه منابع آن سرتاسر از منابع سني است لرزه به جان دانشمندان الازهر انداخت و بسياري را به اعتراف و توبه وادار کرد . از مصر چه ميدانيد؟ از مبارک و دست فشرده اش با صهيونيسم چه برداشتي داريد؟اين اسلام بود؟ کجايند سنيان؟ کجايند پيروان عمر و ابوبکر؟ غير از اين است که مشغول کشتن شيعه در عراق و افغانستان هستند و مشغول مصرف کالاي آمريکائي ؟اين بود اسلام؟...

    اميدوارم اگر نيازي حس کرديد با حقير مکاتبه کنيد

    دعا گوي شما و ملتمس دعاي شما

    + کربلائي 

    آيا نخوانديد که ميگويد وقتي پيامبر صلوات الله در بستر بيماري درخواست قلم و کاغذ براي وصيت نمودند آن نامرد آن شيطان صفت از دهان ناپاکش اين کلمه را بيرون داد : که اين مرد هزيان ميگويد و حضرت عصباني شدند؟آيا نخواندي که طبق کتاب هاي خود اهل سنت سالها بعد عمر به ابن عباس گفت چون پيامبر ميخواست در آن قلم کاغذ اسم از علي ببرد من مانع شدم؟

    آيا ...

    نه دوست عزيز بهتر بيش از اين ننويسم ، فقط يک چيز را غلفل نشويد : وقت تنگ است و کتمان حقايق توسط برادران اهل سنت است که اسلام و دين خداوند را به اين روز انداخته است و ما همه مسئوليم . آيا توجه داريد که اکنون متوليان بيت خدا در عربستان يعني آل سعود با صهيونيست ها شراب مينوشند و قبر رسول را هم اينها اداره ميکنند ؟ آيا عکس هايش را ديده ايد؟اين وضعيت را ناشي از همان بدعت ها و کودتا هاي نخستين نميدانيد؟ وضع عراق را ميبينيد؟افغانستان و پاکستان را ؟ اين بود اسلامي را که رسول آورده بود؟ميبنيد کشتار شيعيان توسط وهابي ها را ؟ بناي همين انحرافات را همان ها پي ريزي نکردند که حضرت علي عليه السلام را با ابوبکر وعمر يکسان تلقي کردند و مثل شما يک کلمه حضرت به اول اسم اين دو نفر اضافه کردند و يک رضي الله به آخرش !

    + کربلائي 

    آيا نخوانديد که مادلونگ طبق منابع اهل سنت ثابت ميکند وقتي علي عليه السلام پيکر مبارک پيامبر صلوات الله را غسل ميداد عمر و ابوبکر در سقيفه کودتا کرده بودند؟آيا لفظ کودتا را در کتاب مادلونگ نخوانديد؟آيا نخوانديد که که طبق ادله کتب اهل سنت ابوبکر و عمر حتي در به خاک سپاري حضرت در طلب دنيا مشغول بدست گرفتن حکومت با زور بودند و حضرت در غيبت آنها دفن شد؟ آيا نخوانديد که چگونگي غصب حقوق قرآني بني هاشم با ادله قرآني را به خوانندگان ارائه کرده است آيا نخوانديد که چگونه عنوان ميکند ابوبکر با حرکتي شيطاني في و خمس قرآني را از يگانه دختر پيامبر سلب نمود اما با گشاده دستي آن را به دخترش عايشه ميداد؟آيا نخوانديد که عمر که از اين شيادي مطلع بود در دوران حکومتش از ترس آسيب رساندن اين حقيقت به موقعيتهايش سعي در جبران اين حق سوزي کرد اما نتيجه اي نگرفت؟آيا نخوانديد که عمر از باطل دانسته شدنش توسط حضرت علي عليه السلام و بي اعتنائي آن حضرت به او در ستوه بود و براي چاره جوئي به عبد الله بن عباس متوسل شد اما نتيجه نگرفت؟

    + کربلائي 

    بسم الله الرحمن الرحيم

    با سلام و آرزوي هدايت الهي

    بسي تاسف خوردم که در جائي ديگر از وبلاگتان يعني در :

    http://payaambar.parsiblog.com/-516405.htm

    از کتاب پرفسور فيلفرد فردينالد مادلونگ بصورت گزينشي و تحريف شده براي هدفي عمر پرستانه استفاده کرده ايد . احتمالا اين تصميم را به اميد بي خبر بودن خوانندگان اين وبلاگ از محتواي آن کتاب جهاني و فوق العاده ارزشمند گرفته ايد و يا شايد خود کتاب را نفهميده ايد . کتابي که در اصل با هدف رسوا کردن و فشاي خيانت هاي تاريخي و بدعت گذاري و دين سوزي ابوبکر و عمر با استفاده از منابع خود اهل سنت نگاشته شده است . آيا نخوانديد که مادلونگ ميگويد کمترين کار ابوبکر و عمر جوانمرگ و دق مرگ نمودن حضرت زهرا عليها سلام در عرض 6 ماه بود ؟ آيا نخوانديد چگونه از روش شيادانه ابوبکر و عمر براي بدست گرفتن حکومت پرده برميدارد؟

    + دانشجو 


    سلام
    همايش جنگ نرم پيرامون يهودشناسي و فراماسونري

    به همت جمعي از بسيجيان شهرك شهيد محلاتي
    با اجراي استاد رائفي پور

    دوشنبه 1آذر 18تا21
    جاده لشكرك(بلوار ارتش)،چهارراه ميني سيتي،
    ‌ميدان اول شهرك شهيد محلاتي،ابتداي خ نخل، باشگاه فرهنگي اميرالمومنين(ع)

    شركت براي عموم آزاده.
    پيشنهاد مي كنم از دست نديد، عاليه!

    فقط جهت اطلاع!!!دکتر خنده دار نيست؟

    سلام دكتر

    اين روز ها کم پيدا شده اي؟ به خاطر سفر حضرت آقا به قم بود؟ آن که ماه خداست و بايد تيتر اول باشد اما تيتر دوم حداقل بايد تو باشي! خبري است؟ چه ميکني؟ رفتي تيتر دوازدهم چيکار؟...اين مطلب را بخوانيد.
    + احمد 
    خسته نباشيد اين چندمين بار است که ساخت مسجد آغاز مي شود ولي پيشرفتي ندارد
    سلام دوستان يه سرم به مسجد ما بزننين خوشحال ميشيم
       1   2      >